Konu: | Ticaret Bakanlığını uyardığına ilişkin açıklaması |
Yasama Yılı: | 3 |
Birleşim: | 82 |
Tarih: | 30.04.2025 |
ALİ FAZIL KASAP (Kütahya) - Teşekkürler Sayın Başkan.
Buradan Ticaret Bakanlığını uyarıyorum: İnternet üzerinden veya telefonla çağrı merkezi üzerinden sigorta kasko hizmetleri sunan aracı kuruluşlar müşterilerini mağdur ediyorlar. Sigorta poliçesi düzenlendikten sonra müşterileri mağdur eden, sürekli yanıltıcı ilanlar veren ancak kaza, hasar, yolda kalma durumu olduğu zaman keçi gibi inatlaşıp çözüm olmayan bu şirketlerin ortadan kaldırılması; namusuyla çalışan, müşterileri mağdur olduğunda onlara her türlü hizmeti esirgemeyen, 17 bin acentenin mağdur edilmemesi ve -demin de dediğim gibi- keçi gibi inatçı bir şekilde top çeviren, çözüm ortağı olmayan, sadece komisyonuna bakan aracı kuruluşların, sigortayla alakası olmayan aracı kuruluşların, çok ciddi şekilde denetlenmesi ve müşterilerin mağdur edilmemesi gerekiyor; Ticaret Bakanlığını tekrar uyarıyorum.