| Konu: | (6/124), (6/125), (6/127), (6/145), (6/223), (6/224), (6/225), (6/226), (6/227), (6/356), (6/357), (6/389), (6/397), (6/470), (6/475), (6/498), (6/499), (6/505), (6/603), (6/604), (6/639), (6/657), (6/659), (6/660), (6/663), (6/678), (6/679), (6/734), (6/735), (6/736), (6/765), (6/766), (6/777), (6/859), (6/860), (6/861), (6/862), (6/863), (6/938), (6/996) no.lu sözlü soru önergelerine Ulaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Ahmet Arslan'ın cevabı münasebetiyle |
| Yasama Yılı: | 3 |
| Birleşim: | 46 |
| Tarih: | 09.01.2018 |
ÖMER FETHİ GÜRER (Niğde) - Sayın Başkan, biraz evvel Sayın Bakanın konuşmasında da ifade ettim, Hızlı Geçiş Sistemi ücretlerinde indirim yapılmasıyla ilgili sorumuz vardı, onu Sayın Bakan yanıtlamadı. Kâr eden kurum durumunda, neden indirim yapılmıyor?
İkincisi, Devlet Demir Yollarında ve KİT'lerde çalışan taşeron işçileri kadroya alınmadı. Bu konuda da Sayın Bakanın bir çalışmada bulunmasını öneriyorum.
Ayrıca, Niğde'nin Tepe-Çiftlik ilçesi arasındaki 35 kilometrelik bağlantı yolunun yıllardır yapılmadığını belirttim, o konuya hiç değinmediler.
Altunhisar-Ankara yol bağlantısının duble yol yapılması, Zengen-Pozantı arasının duble yol yapılması, ayrıca Çamardı-Pozantı arasının duble yol yapılması konusundaki önerilerimizi de Sayın Bakan kelimeler arasında istediğimiz cevabı vermeyerek sonlandırdı.
Ayrıca, Bor çevre yolunun yapılmayacağını söyledi. Bu konuda da geçen seçimde manşetler atılmıştı "Yapılıyor, hayırlı olsun." diye. Bor-Niğde arasındaki yol güzergâhında da organize sanayi ve üniversitenin varlığında mutlaka kara yollarında düzenleme gerekiyor. Yapılmasını talep ediyoruz.