KOMİSYON KONUŞMASI

MÜŞERREF PERVİN TUBA DURGUT (İstanbul) - Bu bağımlılıklarla mücadelede bir davranış değişikliği oluşturmak ve farkındalık oluşturmak için böyle video klipler yapmak aslında çok iyi. Buna işte "sosyal pazarlama" diyorlar Türkiye'de çok yerleşmiş bir kavram değil fakat bunda da böyle gözlenebilir, ölçülebilir davranış hedeflerinin olması, dikkat çekmesi, anlaşılır olması gibi kriterler çok önem arz ediyor. Bir tavsiye niteliğinde olabilir. Bu tür kliplerin belki bir revize edilmesi, gerçekten hem etkili olması açısından hem de ölçülebilir hedefleri olması açısından yani klip yapmak ile bu sosyal pazarlamaya yönelik klip yapmak çok farklı kavramlar. Aslında Komisyonumuzun da belki bu konuda bir gündemi olması iyi olabilir uzun vadede diye düşünüyorum.

Çok teşekkür ederim.